جستجو کردن

صادرات و خرید خیارشور با بهترین قیمت

صادرات و خرید خیارشور با بهترین قیمت

تولید خیارشور در کشور ایران به صورت گسترده و در حجم بالا انجام می‌ شود. خیارشور یکی از مهم‌ ترین محصولات کشاورزی است. صادرات و خرید خیارشور باید بر اساس استانداردهای مشخص شده انجام گردد. هر یک از تاجرانی که صادرات انواع شوریجات و ترشیجات را انجام می‌ دهند مراحل قانونی را طی می ‌کنند. با استفاده از کانتینرهایی که وزن بالایی را تحمل می ‌نمایند صادرات خیارشور به صورت عمده انجام می ‌شود. هر یک از کانتینرها ظرفیت مورد نیاز را برای حمل خیارشور دارند. به طور کلی باید بدانید توزیع کانتینرها به مقصد و همچنین نیاز مشتریان بستگی خواهد داشت. اگر مقصد صادرات خیارشور برای کشورهای دور افتاده در نظر گرفته شود باید از روش هوایی یا دریایی استفاده کنیم. حمل خیار شروع به کشورهای گوناگون از طریق هواپیما، کشتی یا تریلی انجام خواهد شد.

صادرات خیارشور

 

صادرات خیارشور

 

 

 

مزیت ها و معایب انواع روش های صادرات خیارشور

هر یک از روش‌ های صادرات و خرید خیارشور مزیت‌ ها و معایب خودشان را دارند. حمل خیارشور به وسیله کشتی برای کشورهایی که دارای بنادر دریایی می ‌باشند گزینه مناسبی به شمار می ‌رود. حمل خیارشور با هواپیما در صورتی که کالا باید سریعا تحویل گردد مناسب است. در برخی از مواقع با تریلی خیارشور را حمل می‌ کنند که این روش بیشتر برای کشورهایی با مقاطع کوتاه استفاده خواهد شد. صادرات خیارشور به بازار جهانی نقش بسیار مهمی برای رشد اقتصاد کشور ایران دارد. صادرات علاوه بر اینکه به ایجاد اشتغال کمک می‌ کند درآمد کشور را بالا می‌ برد. بالا رفتن صادرات خیارشور نشان دهنده این است که کیفیت تولید محصولات روز به روز افزایش می ‌یابد.

رونق صادرات و خرید خیارشور در بازار جهانی
رونق صادرات و خرید خیارشور در بازار بین ‌المللی در این چند سال اخیر افزایش پیدا کرده است. خیارشور یکی از محصولات پرطرفدار به شمار می ‌رود که به صورت عمده این محصول را به کشورهای گوناگون صادر می ‌کند. با توجه به ویژگی‌ هایی که در خیارشور وجود دارد این محصول در بازار بین المللی جایگاه ویژه ‌ای به دست آورده است. خیارشور به کشورهای گوناگون از طریق کانتینرهای متفاوت صادر می‌ گردد. به طور کلی باید بگوییم صادرات خیارشور به تمامی کشورهای جهان به راحتی انجام خواهد شد.

بازارهای مهم که صادرات شوریجات و ترشیجات را از کشور ایران می‌ پذیرند کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای آمریکای شمالی می ‌باشند. در این بازارها خیارشور یکی از بهترین خوراکی‌ هایی است که تقاضای زیادی دارد. به تازگی بازارهای جدیدی مانند آسیای شرقی، استرالیا و آفریقا به لیست صادرات خیارشور افزوده شده ‌اند. یکی از مهم ‌ترین دلایل رونق صادرات خیارشور، ویژگی‌ های خاص این خوراکی می ‌باشد. خیارشور طعم متفاوتی دارد و به عنوان یک مکمل غذایی برای وعده‌ های غذایی گوناگون استفاده می‌ گردد. خیارشور یکی از محصولات سالم است که بدون افزودنی‌ های مضر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

 

صادرات خیارشور و ترشیجات

 

توسعه صادرات خیارشور
توسعه و افزایش صادرات و خرید خیارشور یکی از مهم ‌ترین مسائلی است که در اقتصاد کشور ایران به آن می ‌پردازند. خیارشور به عنوان یکی از محصولات محبوبی است که در کشورهای گوناگون در سالادها و غذاها استفاده خواهد شد. برای رشد و توسعه این صنعت نیاز است که تمهیدات ضروری جهت افزایش صادرات بررسی گردد. خیارشور به صورت عمده به کشورهای گوناگون ارسال خواهد شد. این محصول به طور معمول کیفیت بالایی دارد و با استفاده از روش‌ های گوناگون که بیان کردیم ارسال می ‌شود.

هواپیما یکی از روش ‌های ارسال شوریجات و ترشیجات به کشورهای گوناگون است که هزینه بالایی را به خود اختصاص می ‌دهد. در صورتی که می ‌خواهید به کشورهای نزدیک مانند عربستان، خیارشور را صادر کنید استفاده از هواپیما مزیت زیادی برای تاجران خواهد داشت. صادرات خیارشور از طریق تریلی به کشورهایی که فاصله کمی با ایران دارند به صرفه‌ تر است. تریلی در صادرات خیارشور مزیت ‌های گوناگونی برای تاجران دارد.

مراحل صادرات و خرید خیارشور
یکی از مهمترین نکاتی که جهت صادرات و خرید خیارشور اهمیت دارد این است که مراحل صادرات به صورت اصولی طی شود. این مسئله که هر یک از مراحل صادرات خیارشور زیر نظر گمرک باشد بسیار مهم است. یکی از مهمترین مراحلی که جهت صادرات خیارشور اهمیت دارد دریافت مجوزهای ضروری می ‌باشد. برای صادرات انواع خوراکی ‌ها، مجوزهای گوناگونی از سازمان‌ های متفاوت مانند سازمان بهداشت، گمرک و … دریافت خواهد شد. هر یک از سازمان‌ ها باید نظارت دقیق روی صادرات کالای مورد نظر داشته باشند تا صادرات بدون هیچ مشکلی انجام گردد.

صدور فاکتور پروفرما یکی دیگر از مراحل مهم صادرات خیارشور و انواع شوریجات و ترشیجات است که باید زیر نظر افراد متخصص انجام شود. در فاکتور پروفرما تمامی مشخصات بار صادراتی وارد می ‌شود. حجم خیارشور، نحوه ارسال خیارشور، تعداد بسته ‌بندی‌ ها، نام گیرنده، نام فرستنده و … به عنوان مهمترین اطلاعاتی هستند که در این فاکتور درج می ‌شوند. بازرسین گمرک تمامی اطلاعات درون فاکتور را بررسی می ‌کنند و سپس اجازه صادرات کالا را ارائه می‌ دهند. استفاده از بهترین روش بسته‌ بندی برای صادرات خیارشور مهم ‌ترین مسئله ‌ای است که باید به آن توجه داشته باشیم. در واقع باید خیارشورها در ظرف‌ های مخصوص قرار بگیرند تا در طی مسیر دچار آسیب نشوند. تمامی استانداردهایی که مربوط به بسته ‌بندی خیارشور صادراتی است را کارشناسان گمرک ارزیابی خواهند کرد.

 

 

 

صادرات خیارشور با بهترین قیمت

 

هزینه و سود صادرات خیارشور
قیمت صادرات و خرید خیارشور روز به روز افزایش می ‌یابد. به همین دلیل بسیاری از تاجرانی که به صادرات خیارشور اهمیت می‌ دهند در این حیطه فعالیت گسترده ای خواهند داشت. به طور کلی صادرات انواع خوراکی ‌هایی که طرفداران زیادی در کشورهای خارجی دارند، سودآور خواهد بود. برای توسعه و رشد اقتصاد کشور ایران باید صادرات کالاهای گوناگون را جدی بگیریم. جهت وارد شدن به بازار جهانی نیاز است که انواع خوراکی‌ ها و محصولاتی که در کشور ایران تولید می ‌شوند را به فروش برسانیم. کشورهایی که متقاضی خرید خیارشور هستند صادرات این کالا را به کشور ایران تقاضا می‌ دهند. فروش عمده خیارشور و انواع شوریجات برای تاجران سود زیادی به همراه خواهد داشت.

 

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

4.8/5 - (5 امتیاز)
guest
25 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
وحید رحیمی شکیب
وحید رحیمی شکیب
2 ماه قبل

با داشتن ظرفیت تولید بالا و تیم فروش حرفه‌ای، شاهان ترشی قادر است تا به تمامی نیازهای مشتریان خود، از سفارشات بزرگ تا کوچک، پاسخگو باشد.

علی
علی
2 ماه قبل

تشکر فراوان از تیم فوق العاده شاهان ترشی و بخصوص مدیریت بی عیب و نقص آقای رحیمی .
🙏🙏🙏

Z,a
Z,a
2 ماه قبل
پاسخ به  admin

سلام وخسته نباشید جناب رحیمی
سفارشات ما به دستمون رسید،واقعا هیچ عیب وایرادی نمیتونم رومحصولاتتون بزارم
.امیدوارم همیشه بدرخشید

جلال نصراباد
جلال نصراباد
2 ماه قبل
پاسخ به  علی

با سلام خدمت شما دوست عزیز
خداقوت.
اطلاعات بی نظیری بود و استفاده کردم از مطالب

م.ر
م.ر
2 ماه قبل

سلام ان شاالله موفق و مؤید باشید

محمد شاپوری
محمد شاپوری
2 ماه قبل

قطعا اون کسی که چیزی از خودش داره و حرفی برای گفتن، بزرگ تر میشه… روز به روز،… صبر زیاد می طلبه. اگرچه عده ای حتی با کلاهبرداری پیشرفت میکنن اما این دو تا یکی نیستن… انشاالله که همیشه موفق و مؤید باشید و همیشه جز اون دسته تیم های قوی و حلالخور باشید و باشیم… . -پتو و کالای خواب | مردان⚜️- ۰۹۹۲۷۴۰۸۵۶۱شاپوری http://www.mardanproducts.com
با آرزوی بهترین ها.

علی
علی
2 ماه قبل

🙏🙏🙏🙏🙏🌹

علیرضا
علیرضا
2 ماه قبل

بسیار عالی و کاربردی اقای رحیمی

علیرضا
علیرضا
2 ماه قبل

ممنون از خدمات شما اقای رحیمی محصولتون واقعا با کیفیته

H.t
H.t
2 ماه قبل

با سلام وتشکر فراوان خدمت آقای رحیمی.
بابت خیارشورهای ارسالی ممنونم وازبابت اینکه ازشما خرید کردم راضی وخوشحال هستم خیارشور با این همه خوبی وبا کیفیت واقعا خیلی کمه.کیفیت خیارشورهای ارسالی فوقالعاده بود.

م.ر
م.ر
2 ماه قبل

سلام آقای رحیمی واقعأ خیارشورهاتون عااالی و خوشمزه و درجه یک هستن دستتون درد نکنه امیدوارم همیشه موفق باشید

Af
Af
2 ماه قبل

با سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای رحیمی.ممنون بابت ارسال محصولتون.واقعا از نظر کیفیت حرف نداره.

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
2 ماه قبل

سلام ودرود خدمت اقای رحیمی عزیز
ممنون بابت تلاش وزحمات شما در این زمینه
که با عشق برای مشتریان و مردم عزیز می کوشید

hossein
hossein
2 ماه قبل

سلام ودرود خدمت اقای رحیمی عزیز
ممنون بابت تلاش وزحمات شما در این زمینه
که با عشق برای مشتریان و مردم عزیز می کوشید

زیبا مظاهری
زیبا مظاهری
1 ماه قبل

عالی وجالبه

زیبا مظاهری
زیبا مظاهری
1 ماه قبل

سایت خوب و با پشتیبانی قوی هست

شماره تماس(شماره تماس نمایش داده نمی‌شود)
9120327425
25
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x